det blir bättre

- klyschigt!

arbetslös tjej som skriver

Publicerad 2013-09-02 14:51:03 i idag,

så idag är min första arbetslösa dag. har nu en tid framför mig som är oklar. 
hade tänkt att jag skulle ta tag i en massa ouppklarade saker idag. men nu är klockan snart 15.00 och jag har.... 
hm, låt mig tänka lite...inte gjort ett piss! men vad gör det? imorgon är en ny dag. eller, vänta. jag ska inte skjuta upp saker till morgondagen som jag kan skjuta upp till i övermorgon. 
 
 
NU: fortsätta med allt viktigt jag gör framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mellansvensk, fotbollsspelare, flickvän, brunett, dotter, glädjespridare, vän, barnbarn, pannkakor med glass-tokig, syster, pluggis, brunögd gråtare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela