det blir bättre

- klyschigt!

man lever bara en gång.

Publicerad 2012-10-29 20:39:00 i idag,

 
ännu en vimmelbild på mig... jag är snart stammis på strömpis. 
och så kommer en bild på kenya in i mitt i allt. och förklaringen är enkel. för kenya har kommit in i mitt liv. Sara och mitt projektarbete har blivit mer än bara ord. vi ska till kenya i januari och göra skillnad. 
jag har blivit kär i underbara hundvalpar och snackar massa strunt med caroline. 
har även hunnit bakat ihop halloweenmuffins. 
 
jag oroar mig över pengar och att inte har rätt kläder på mig. och så igår på radion hörde jag att 3 personer dog i polen i helgen. de frös ihjäl. jag känner mig så smutsig, så ful och så fel.
jag har hört att man bara lever en gång. och att livet inte är rättvist. men så här orättvist...?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mellansvensk, fotbollsspelare, flickvän, brunett, dotter, glädjespridare, vän, barnbarn, pannkakor med glass-tokig, syster, pluggis, brunögd gråtare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela